fredag 1 maj 2009

Voffpuff

Snälla Alexia tycker att jag tar så bra bilder av Lelle R. Men hon har inte kollat in hos Mian och Eva i H-höjden. Det vet jag. Så till dig Alexia - och alla ni andra hundvänner som vill skratta, le och låta det knipa i hjärteroten säger jag bara: gå in på de här bloggarna. Jag har fått låna några bilder som en liten teaser.

Mians blogg:


Det här är lilla Alice som älskar tomater och skogspromenader - någon har sagt det magiska ordet och Alice tittar fram. Hon är för övrigt förvillande lik Lelle R, trots att de är olika raser. Men på den här bloggen är vi inte hundrasrasister. Alla fyrtassingar är lika välkomna!

Evas blogg:



Jag vet bara att den första hunden heter Alfred. Visst är han cool? Å så dom andra två hundarna som är fångade i ett ögonblick.

Lägg genast in som favoriter!


Uppdatering: Det finns mer än hundar på bloggarna. Mycket mer!

6 kommentarer:

Christina sa...

Toppenbloggar bägge två, både Mians och Eva H-höjden!
Plus din förstås... :)

Lisette sa...

MMMMM så stolt matte blir! Blogghund- jo man tackar!
Först när jag bara såg bilden innan jag läste tänkte jag: "Hiskeligt så lika de är Lelle R och Alice." :)

Eva H-höjden sa...

Det var kul att få se gamla bekanta här! Det är mycket riktigt Alfred, även kallad Affen på bild, och även lille Mico, båda stiliga spanjorer!

Caroline sa...

Jag älskar särskilt bilden på vovven som kikar fram. Han ser ut som en nyfiken känguru!

Tankevågor sa...

Det ÄR så härligt med hundar! :-)

Kesu sa...

Christina: Toppenbloggar var ordet - av Mian och Eva H-höjden alltså! :)

Lisette: Du kan vara stolt matte (till Alice) och stolt mamma (till Mian)! Våra små vovvar är förvillande lika. Jag har kollat ALLA Mians Alicebilder och ler igenkännande på de flesta.

Eva H-höjden: Senorerna Affe och Mico, det ska vi komma ihåg. Riktiga sötingar båda två!

Caroline: Visst är HON söt där HON kikar fram. (En Alice kan väl inte vara en "han".)

Londongirl: Ett av livets stora glädjeämnen, helt klart! Och dom här bloggarna har kalasfina och -roliga hundbilder.