onsdag 9 november 2011

Kärlek eller kär lek?


Kul hund, cool häst!

12 kommentarer:

Cicki sa...

Vilken underbar film. Jag ler med hela ansiktet nu.

Karin på FOX sa...

Jag säger som Renee sa om min fotbollsvirtuos: Fralla såklart! Det är en ras jag blir mer och mer kär i. Polishästen är imponerande... men de är ju noga utvalda och tränade... så det är kanske inte så konstigt att den är cool.

Äventyret framtiden sa...

Det bor nog en hästsjäl i varje liten hund och en hundsjäl i varje stor häst.
Tror att det är kärlek och kär lek.

Elisabet. sa...

Tack för en hjärtevärmande liten film så här på morgonkvisten! Jag satt och loooooog mest hela tiden ,-)

Mira sa...

Se bara på minen i det där lilla ansiktet...

annie sa...

Thanks, Kesu,

Such a cute little dog. It made my morning. Patient horse.

annie

Mian sa...

Underbar film!
Nu skall jag titta en gång till.

Tankevågor sa...

Men åh så fint! :-)

Caroline Engvall sa...

Hurra för att vi ses ikväll, säger jag! :-)

Christina sa...

Vilken underbar liten hund och vilken tålmodig och fin häst :-) Tack för den filmsnutten!

Anonym sa...

Hej, och tack för filmen!
Så fantastiskt att se!
Jag tror inte att det bara är tålamod från hästens sida
- jag tror att dom har en ömsesidig och vänskaplig KOMMUNIKATION!!
Hälsningar från Monica i Oslo,
som har hittat hit genom Elisabet.

Kesu sa...

Cicki: Jag med :D

Karin på FOX: Fralla, fransk bulldog alltså? Jag har mött några på hundpromenaderna och de verkar roliga och vänskapliga. Fast jag vill ju gärna lite pälslurv att pilla med. Kan tro att polishästar i New York har tränats och tränats och tränats. Klarar de av kravaller klarar de väl av en leksugen fralla.

Pettas: Så kan det vara :)

Elisabet: Det gör jag också - varje gång jag ser den.

Mira: Jippi! Whoa! Come on, play with me! Livet - och jag - leker ju :)

Annie: Glad you liked :)

Mian: Ja, visst vill man se den om och om igen.

Tankevågor: Eller hur?

Caroline Engvall: Hurra säger jag med!

Christina: Vassego! Visst blir man GLAD!

Anonym: Hej Monica i Olso, roligt att du tittade in. Välkommen! Så kan det så klart vara. Kommunikation på hög nivå.