onsdag 8 september 2010

Lyxproblem




Okej, jag ska inte kokettera. Det är inget charmigt drag. Visst är det kul att få tillfälle att resa i jobbet, något annat vore direkt befängt att påstå.

Mitt nödrop i går kom sig av att jag jobbat som en furie med allt annat och inte hunnit förbereda Sardinienresan som jag skulle velat. Tar därför alla tips när och som de kommer. Lyxproblem? I allra högsta grad. Sådana kan man inte ha för många av.

Här kommer ett till. Jag ska resa med fotograf Camilla Lindqvist. Det är skönt, för då vet jag att det blir bra. Fast ibland drar hon upp kameran när hon inte ska, tycker jag. Styv hårkuling i Egypten. Minns att jag slet med borsten på kvällen. Som sagt, lyxproblemen hopar sig just nu.

Återkommer om en vecka. Keep on blogging!

10 kommentarer:

Elisabet. sa...

Härliga bilder och säger en hel del om dig själv ,-)

Dvs, att du inte är hysteriskt fåfäng, utan en naturlig madame.

Njut av Sardinien!

Kesu sa...

Elisabet: Nu har vi ju inte träffats IRL - än - men om så vore skulle du (in)sett att här finns inget utrymme för fåfänga ;) När man inte är som man ska (?), får man vara som man är. Typ ;)

Tack, jag ska! Ha det bra du med!

Helen sa...

Ha det jättebra på Sardinien!! Jag har aldrig varit där själv, men det ser ut att vara en mycket vacker plats!

Härliga bilder på dig, med vindrufsigt hår!!

Kram!

Mian sa...

Sköna bilder! Man blir glad!

Lisette sa...

Härliga störtgo'a Kesu!!!!!HOppas att du får en skön resa.

Caroline Engvall sa...

Jag håller med alla andra. De där bilderna visar så mycket KESU. Som den fantastiska rufsiga prestigelösa fina människa du är. Jätteroliga bilder. Ser fram emot att höra om Sardinien sedan. Lite reseavis!

Tankevågor sa...

Jag instämmer med alla här ovan och tycker du är så härlig på dina rufsbilder! :-)

Har heller aldrig varit på Sardinien så jag har inga tips mer än att du måste äta god mat (och det finns säkert mer att välja på än sardiner) och NJUTA för fullt av din resa!

Ja...du kanske ska jobba lite också förstås. ;-)

Christina sa...

Men så konstigt - det här inlägget var jag övertygad om att jag hade kommenterat!?
Och nu är du hemma igen, ja då får jag önska dig välkommen hem istället!
Hoppas vi får se lite bilder från Sardinien, en ö som jag vet väldigt lite om.

Jättefina rufsbilder förresten, så kul att resa med en riktig fotograf :)

Kesu sa...

Helen: Tack! Det är jättevackert. Och blåsigt ;)

Kram

Mian: Hehe! Roligt att man kan glädja sin omgivning så lätt ;)

Lisette: Tack, tack!

Caroline Engvall: Fantastiskt fina och rufsiga. KAn man vara bådadelar? Hihi!

Londongirl: Det kanske ska bli min nya frisyr. Vad tror du? Kolleger och intervjupersoner och vänner får i alla fall nåt att prata om.

Christina: Kanske du hade, men sajberguden du vet ... Ja, det är jätteroligt att resa med proffsplåtis, även om hon ibland tar såna här bilder. Sardinienbilder kommer.

Rutan sa...

Jag ser fram emot Sardinienbilder! Var där för första gången i somras och det var helt underbart!