söndag 31 maj 2009

NU!

I'm back! Tack för att ni väntat så tålmodigt. Jag har några hysteriska veckor bakom mig, och minst en framför mig. Det blir sådär ibland och jag har inte vågat öppna bloggdörren. Men nu kör vi!

Först en bildkavalkad från förra helgen. Inspirerad av den här eminenta bloggaren tog jag en solskenspromenad med mamma.
Jag hade mina prickiga skor, mamma satt i rullstol.
Första stoppet blev precis vid den solskrattande Nissan.
Vi passade på att ringa några och skryta om det fina vädret.
Så här härligt tyckte mamma att det var i solen!

4 kommentarer:

G sa...

Härliga bilder - gör mig varm!

Caroline sa...

Du och din mamma är så lika - lika fina båda två!

Christina sa...

Ja, underbara bilder...och din mamma är en riktig snygging...hon ser ut som en gammal filmstjärna...Lauren Bacalltyp.

Kesu sa...

G: Tack! Precis som vi då, vi blev också varma i solskenet ;)

Caroline: Är vi? Nja, mamma är nog lite finare ändå :)

Christina: Det var du som inspirerade mig till rullstolspromenad med mamma - tack! Jag ska framföra att du liknat henne vid Lauren Bacall. Det kommer hon att gilla!