torsdag 1 oktober 2009

Idag

började jag dagen så här:
Uppmärksamma läsare har redan noterat FK, Frukostklubben, som träffas för att äta frukost tillsammans och störa övriga frukostätare. Det sista står inte inskrivet i stadgarna, det blir så ändå.

Fina Caroline var på superkreativt humör och tog den här bilden. Hur? Fundera på det ni! Och så hade hon med sig böcker till Alexia och mig. Heaven!

Och sköna Alexia hade med sig något som ni ser i nästa inlägg.

Det går inte att starta dagen på ett bättre sätt!

5 kommentarer:

No-one sa...

Ha ha ha, nej att störa grannarna står inte med i stadgarna - men vi lyckas nog varje gång.

När ska du och jag köra FK utan C då? För vi kan ju inte vänta tills hon är tillbaka på rätt halva av planeten?

Kesu sa...

Alexia: Det går liksom automatiskt, som att klia sig på näsan när det sitter en fluga där. Nej, det kan vi sannerligen inte vänta på. Snart, mycket snart. Ska vi mejla datum?

C sa...

Jag tycker inte att man FÅR ha FK utan C. Då blir det bara något halvt. Typ F. Eller K. Välj själva. :-)

Christina sa...

Jag anar ngt lurigt med frågan hur bilden togs... ;)
Jag skulle annars ha gissat att kameran ställdes på bordet med linsen upp, och sedan lutar sig tre pinglor över bordet, stirrar in i linsen och sedan *klicketiklick*.
Kanske självutlösare också...

Kesu sa...

C: Nej, äkta FK blir det så klart inte utan dig. Men nåt kul måste vi ju få ha när du är där borta, långt därborta. Så fort du är tillbaka hålls ordinarie FK-möte igen. Jag lovar.

Christina: Det är faktiskt inte lurigare än att du klurade ut det. Du är så himla smart! Caroline la helt enkelt kameran ner på bordet, med linsen uppåt. Och sen lutade vi oss över den. Det hade aldrig jag kommit på, men Caroline kan hon. Och du :)