onsdag 29 oktober 2008

Kamerakul

Idag har Linda och jag lekt med kamerorna. Här kommer ett smakprov.
Islöv på morgonpromenaden.
Favorit i repris - skuggspel mot lövbakgrund. Ni lägger väl märke till att bakgrunden blir ljusare upp mot våra huvuden, ungefär som att vi sprider ljus. En tillfällighet? No way!!!
Kanonfin kanin - mitt i Solna! Linda upptäckte den, men inte R. Tur det!
R plåtas framifrån och bakifrån. Han tycker det är okej, bara han får sitta på Lindas fossingar.
Lika som faster och brorsdotter, eller???
Dösnack! Lindas mamma ringde när vi stod i (en) Kista!

Oskarpt, men kul! Man kan göra mycket med chokladglass, varför inte en clownmun?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men Kesu! Fick stackars Linda vara närmast kameran? ;)

Kesu sa...

Caroline: Självklart! Huvudsaken är ju att JAG inte är det :)

No-one sa...

UNDERBAAAARA bilder! Särskilt den där på er två - kolla mannen i bakgrunden! Ha ha ha ha ahaa....

Anonym sa...

Pixalexia: Tack! Ja, haha, honom såg jag av förklarliga skäl först när jag såg bilden. Undrar vad han undrade :)