måndag 6 oktober 2008

VeckoRevyn - inte en vinnare utan tre!

Det är måndag och då sitter jag här, på VeckoRevyn, och redigerar. Och plockar tidningar. Och fikar. Och håller tummarna till och med kvällen den 22 oktober. För då räknar jag iskallt med att VeckoRevyn sopar tidningsbanan, skriver tidningshistoria och dansar brallorna och kjolarna av sina konkurrenter på Tidskriftsdagen. VR har nämligen fått tre nomineringar. TRE!!! Och det är varken katt- eller muslort, det är megastort. Från och med den 23 oktober kommer jag att redigera på en redaktion som är Årets tidskrift, har genomfört Årets marknadsföringskampanj och så tar jag emot korrsidor av Årets medierookie, redaktionschefen Linda Öhrn. Så här glad var hela gänget när nomineringarna presenterades.
Lite senare bjöd chefred Lollo på tårta. Den 23 oktober blir det champagne!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill:
1: Se dig på den där bilden.
2: Också ha tårta.

No-one sa...

Tjohooo! Det är ju värt ett chokladtårtekalas ju!

Kesu sa...

Caroline: 1: Det var jag som tog den :) 2: Det kan vi säkert fixa! Kom hit mesamma så fixar jag smarrig schåkladtårta!

Pixalexia: Ja, det måste man väl ändå säga :)