torsdag 28 augusti 2008

Den här bilden kostar





Dear Louise har börjat tassa på min blogg - love you for that. Hon lovade att göra sitt livs första blogginlägg mot att jag la in en bild av mig själv. Som den uppmärksamma bloggläsaren sett ligger den nu på plats. Förstora sidan till max, scrolla neråt och kolla högra hörnet. Okej?

Men nu skruvar Louise upp kraven och säger att hon inte godkänner bilden. Hon vill se mer av ansiktet, arma människa. So. This one is for you, Louise! Och den kostar dig många, många inlägg, typ 254 stycken. Minst!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för den fina bilden. Mycket bättre när man ser ditt ansikte. Jag är så nöjd. Nu kan jag titta på dig varje dag.
Kostnaden 254 blogginlägg är ingenting för detta kort.
Nu kommer jag att skriva blogginlägg dagarna i ända. Bara 253 kvar.

Anonym sa...

Heja Louise. You´ll make it. Nu har du ju värmt upp så bra med dina första inlägg. ;-)

Anonym sa...

Louise: Oh, vad glad jag blir. Längtar till ditt nästa inlägg (eller kommentar om vi ska vara petimillimeternoga). Nästa gång vi ses tar jag en bild på dig och dina döttrar. Watch out!

Caroline: Tack för Louisesupport!

No-one sa...

TACK Kesu - och tack Louise för att du tvingade Kesu att lägga ut en bild på sig själv. Du är jättefin Kesu, keep ut the fotoande!
Förresten, har du köpt din nya kamera?

Anonym sa...

Pixaleixa: Tack! Japp, jag är stolt - och nervös - ägare av en Nikon D80. Men den kunde jag inte använda till den här bilden. Väger för mycket för en enhandsbild. Så det blev den lilla kompaktkameran som fick rycka ut.

(Förkylningsstillebenet blev inte bra. Hade en bättre bild, men bloggen ville absolut vrida på bilden och jag kunde inte vrida den rätt. My excuse.)

Anonym sa...

Snygg du är i håret!!!

Kesu sa...

Sporty bride: Tack! Passade på att plåta samma dag jag kom från frisören. Så här får jag aldrig till det själv :S