måndag 4 januari 2010

Testing, testing

Sannerligen igen vidare upphetsande videosnutt, men jag ville testa att lägga in rörliga bilder. Lelle R vill med detta påpeka att hans namn är Rambo. (JO, det är sant!) Ni tittar alltså just nu på nu en Rambofilm, ifall ni inte riktigt hade uppmärksammat det.

Mian har mejlat mig instruktioner så framtida filmsnuttar förhoppningsvis ska bli ännu bättre. Om ni vill se se hennes bedårande filmer om cairnterriern Alice (a k a Lelle R:s fästmö) som jagar sorkar i snön - och det vill ni, jag lovar - klickar ni här .

9 kommentarer:

Christina sa...

Wow - en Rambo-film rakt ner i datorn bara så där ;)
Jag tycker slutet är en äkta cliffhanger....när kommer del 2?

Lisette sa...

Som alltid: Underbart är kort!!!
Eftersom det är så sent på kvällen och Alice inte får varauppe får hon vänta med dentill i morgon. Den som väntar på....

Kesu sa...

Christina: Haha, du är snäll du! Jag vet inte när actionhjälten känner sig redo för nästa tagning. Just nu mornar han sig bland duntäckena i vår säng. Är man en filmstjärna så är man.

Lisette: Bra att Alice får kolla sin killes läckra moves. Lelle R har nästan slitit ut repeattangenten på min dator för att spana in sin käresta som Mian fångat så fantastiskt på film.

Mian sa...

Jag körde filmsnutten 5 ggr för att kompensera.
Mer mer mer! .... och liite längre kanske :)

Elisabet. sa...

Detta var sannerligen en Film Med Handling. Jag ska omgående meddela pv att nu har han något att se fram emot .-)

Kesu sa...

Mian: Hihi! Jag har en längre snutt - 14 sekunder!!! - men jag tror inte den får dig att svimma av extas. Ville inte avskräcka mina kära följare så med en gång.

Elisabet: Tror du att jag har en framtid som manusförfattare och regissör??? Låt mig veta vad pv tycker. Jag är rätt nöjda med castingen ;)

No-one sa...

Ha ha ha, vad SKOJ med Rambofilm såhär direkt efter lunch en tisdag! Det tackar jag för. Meeera rörligt, I like!

Mira sa...

Kul! Vill också kunna! Du vet... Emser...

Kesu sa...

Alexia: Hihi! VIll du jag ska göra en uppföljare? Det finns väl minst fem Rambofilmer vid det här laget. Det häar kan bli Rambo 6, director's cut, liksom, för jag har inte klippt NÅNTING!

Mira: Oh! Emser! Jamenvisst! Snälla Mian har mejlat mig instruktioner hur man fixar till en bättre film (ja, tekniskt alltså) på Youtube. Vill du att jag mejlar dom till dig?