onsdag 14 januari 2009

Bästa berömmet

Jag har fått lära mig att det bästa sättet att berömma en värdinna (eller värd) är att äta mycket av maten. Istället för att bara säga "ååååhhhh, så gott!", liksom. Don't tell me, show me! Därför var det extra kul när kyparen/kocken spontant sa till Caroline och mig: "Vad duktiga ni är på att äta!". Hahaha! Han visste väl inte riktigt att han hade ett par matslukerskor par excellence framför sig.

Caroline hade några timmar Teddiefritt (tack Pappa J) och det firade vi med en dinnerdejt på 19 glas i Gamla stan. Very nice! Inte minst att få klämma lite på C IRL igen.

Rosa kanten till höger? Vårt sätt att piffa upp bilden med ett vanligt paketsnöre. Visst ÄR vi kreativa?

Att jag sedan kammade hem första priset i "Vem vill bli tant?" är väl inte riktigt lika kreativt och kul, men det är bara att äta upp - det med.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker du är sötaste, finaste och bästaste Kesun. Så det så. Även utan paketsnöre.

Kesu sa...

Caroline: Ja, det är väl inte så många som heter Kesu, så det är inte så svårt. ;) Men tack ändå! :D

No-one sa...

Åå, ni är SÅÅÅ fina!!!

Kesu sa...

Pixalexia: TACK!