fredag 30 januari 2009

Tonight









Närmare bestämt klockan sju. Spännande!

9 kommentarer:

No-one sa...

Åh, får vi en recension sen? *hoppashoppashoppas*

Kesu sa...

Pixaleixa: But OF COURSE dear! Och så ska jag ge dig mina betyg på de filmer jag sett. Som du ville ha. Ja, du fattar vad jag yrar om :)

Christina sa...

Va va va? Mammutfilm?

En lantis fattar nada.

Kesu sa...

Christina: Du fattar visst. Lukas Moodysons senaste film heter Mammut :) Hade premiär förra veckan.

Christina sa...

Aaahh, skäms ihjäl, det har ju t o m NA skrivit om ;)
Ibland är huv'et någon annanstans , jag tycker det kunde förvarna när det tar ledigt!

Vad tyckte du?

Caroline Engvall sa...

Syntes det på något sätt att vi hade smugit runt på inspelningsplatsen på lanta och snokat? :-)

Kesu sa...

Christina: Inte skämmas! Lägg energin på annat. Tänkte väl just att NA har filmkoll också. Hehe!
Recension kommer. Håller med: det sista hjärnan borde göra innan den lägger av är att varna. "Nu tar jag time out en stund och du får fundera ut allt själv. Bara så du vet."

Caroline Engvall: Jag lovar att jag spanade för att kolla om jag möjligen skulle hitta några referenser från alla Lantabilder jag sett. Men nej. Fast ni känner säkert igen er. Och nej igen, inga spår av era moppar eller smygande kameror ...

Anonym sa...

Ska du och B ut och äta gammalt kött?

K

Kesu sa...

p k: Haha! Nej, vi brukar äta lite mer pk när vi är på krogen ;)