torsdag 8 januari 2009

Nytt år, nya bilder

Men där ÄR ni ju! VAR har ni varit? Som jag letat! Nå! Nu när vi återigen ser varandra i de virtuella ögonen (efter mitt frivilliga cybercelibat) passar jag på att visa några bilder från de senaste bloggfria veckorna. Beredda? Okej, Here. We. Gooooo.

På väg mellan Halmstad och Göteborg i mellandagarna gjorde vi ett pitstop i rimfrostlandet.

Lelle R tyckte att han såg ihopkurade släktingar överallt.

I Göteborg bor Rebecka, snart 7 år.

Med lillasyster Alexandra, drygt 4 år.

Tjejerna turades om att hålla Lelle R som hade full sjå med att katalogisera dofterna från göteborgshundarna.

Hemvägen gick som vanligt genom Littleland (Småland). Jag vet inget landskap som har så fantastiska ortsnamn. Hand upp alla som vill ha sin huvudsakliga nattvila i Meathill (köttkulla).

Och så blev det nyårsafton. Vi satsade på ostron.


Sen minns jag inget mer. Jag var väldigt, väldigt trött ... Fråga mig inte var de andra tre tjejerna kom ifrån - eller vilka de var. (Tack Caroline för bilden från nyår, eh, 2003 kanske?)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, ja, den där nyårsbilden är en klassiker. Det finns fler i arkivet. :-) Vad jag och Malén håller på med är fortfarande en gåta. Vi ska ses den 16:e, vi kanske kan reda ut det då. Eller inte.

Great to have you back, dear!

Kesu sa...

Caroline: Du och Malén! Vem är vem? Hehe! Ja, fråga henne du om hon minns. Jag är ju inte till någon hjälp som du ser. Men vilket är var det???

No-one sa...

Underbar nyårsbild! Happy New Year liksom ;D

Sen gillar jag första bilden mycket, trädet med frost. Ser ut som om det har en massa händer som sträcker sig ut. Väldigt fint. Och så är jag ju galet svag för träd...

Kesu sa...

Pixalexia: Haha, ja, jag vet inte om den säger mer om mig än om nyår. Jag kan garantera dig att man sov gott i den blå soffan på Renstiernas. Har gjort det mer än en gång.

Kul du gillade trädet. Jag är också galen i träd - men de är svåra att få till på bild tycker jag. Så mycket grenar ...