tisdag 30 september 2008

Bloggförbud

Hej! Minns ni mig? Bra!

Hört: "Att skaffa blogg är som att ha mjölkkor, man kan aldrig ta ledigt." Wroooong! Bevisligen gjorde jag precis det.

Fast min bloggtystnad beror också på att jag igår och idag förbjöd mig själv att blogga och privatmejla. Aptrist! Men man får mycket gjort. Och jag har haft läskigt mycket att göra - och har resten av veckan också. Med min enorma självkännedom insåg jag vad ett enda litet blogginlägg skulle leda till - för det gör det alltid. Jag klickar mig vidare till andra härliga bloggar. Lägger in kommentarer, kommer på nya inlägg till min egen blogg, letar bilder till det.

Tre timmar senare (läs: närmare deadline) är jag två och ett halvt inlägg rikare men inte ett mellanslag närmare de färdiga artiklarna.

Och mejl, ja, ni vet ... Hur kul som helst när man egentligen borde ringa Stockholms läns landsting för en kommentar.

Only so you know!

Inga kommentarer: