måndag 22 september 2008

Fågelbajs är bra för dig

VeckoRevyns skönhetsredaktör Therése har koll. Hon och jag mejlade lite idag.
Therése: Det finns fortfarande chans att prova indianska öronljus på ett spa i Vadstena.
Jag: Tack, men jag har några frågor. Jag vet vad öron är, likaså ljus. Vax i öronen är ju inte heller nån nyhet. Och Vadstena ligger väl vid Vättern. Men indianska öronljus? What? Why? Tell me!
Therése: Indianska öronljus ska verka lugnande och avslappnande. Vi ska ha en spa-special som fokuserar på nya och ovanliga behandlingar. Det finns än mer ovanliga behandlingar utomlands, eller vad sägs om fågelbajsbehandlingar i New York?
Jag: No shit? Eller kanske just precis det. Men varför åka till New York? Ställ nån under vår rönn på landet, det blir billigare.

Sugen? Här står det om bajsbehandlingar och här om ljusterapi för öronen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhå, jag tror jag sätter mig på tåget och åker till NYC över dagen och blir inkletat med fågelbajs. =)

Anonym sa...

Du kan fråga Marran allt om ljusterapi med den där droppande vaxmojjen. Hon provade det när hon bodde hos oss i Thailand.

Anonym sa...

Kära Kesu,

Du frågade mig för ett tag sedan vad jag blivit rik på. Kan man sälja produkten att bli nedkletad av fågelskit till folk, och dessutom få reklam för det i trevliga tidningar kan man inte undgå att bli rik. Paketera skit snyggt och sälj det till bra pris. That´s my story.:)

Kesu sa...

Sporty bride: Jamen självklart! JAg tipsar skönhetsred Therése att du är villig att offra dig lite för laget. Glöm inte att rapportera tillbaka hit också.

Caroline: Men droppar dom verkligen ljus i öronen? Det låter AJ, hemskt mycket AJ!'

Pappa K: Åhå! Var det så enkelt?! Varför har inte jag tänkt på det?Å andra sidan, det är kanske just det jag också jobbar med - ibland ... :)