torsdag 25 september 2008

Välkommen till min pub

En engelsk kompis skrev så här när jag berättade att jag hade blivit med blogg:

"Of course I have heard of them. As far as I know, and perhaps I'm wrong, it's writing to complete strangers, whom you cannot see into their eyes, about subjects of which you have very little qualification. This surely is what happens down the pub most nights, isn't it?"

Men det där låter väl rimligt, va? Så välkomna till min blogg, jag menar pub! En stor stark någon?

7 kommentarer:

No-one sa...

Haha, ja tack!
Går du hit ofta?

Anonym sa...

Pixaleixa. Oh yes! Och det blir mycket roligare när du också är här :D

Anonym sa...

Du kan inte bara bjuda ut mig - en stor stark - till vem som helst.

Anonym sa...

Vet du om en sak Kesu - jag har tittat i lite gamla anteckningar från förr och det är nog faktiskt jag som uppfann Internet. Visste du det?

Anonym sa...

Kenneth: Jag gör vad jag vill på min pub! :)

Nej, det hade jag faktiskt ingen aning om. Du skriver alltså också dagbok?

Anonym sa...

Vet du en annan sak som inte har med huvudblogginlägget att göra? Jag tror att det är rätt tid nu att försiktigt börja köpa aktier igen. Inte vad som helst utan några med speciella förutsättningar. Kul! Lever er aktieklubb fortfarande?

Anonym sa...

Kenneth: Oh, den är död sedan länge. Mejla mig gärna dina tips :)