lördag 20 september 2008

Godmorgon!

Det här är en test!

9 kommentarer:

Anonym sa...

god morgon själv

Anonym sa...

Test för att se hur många som svarar godmorgon tillbaka? :-)

Anonym sa...

Caroline: Nästan. Det här var för att testa knepet du lärde mig. Och det funkar! Tack, tack, tack!

No-one sa...

God morgon!

Vilket knep har Caroline lärt dig men inte mig? :-o

Kesu sa...

Pixalexia: Det kommer ett mejl om det :)

Anonym sa...

Jag vill också ha mejl. Jag kommer inte heller ihåg knepet jag lärde dig. :-)

Kesu sa...

Caroline: Men jag har för mig att du sa att jag inte fick avslöja det. Jag säger bara datering. Remember? :)

Anonym sa...

Hemliga skitkärringar är det värsta jag vet!

Kesu sa...

Skitgubben: Tråkigt att du tycker att jag är en skitkärring. Jag skickar gärna ett mejl även till dig i saken.

Och så undrar jag när du ska berätta vad du blivit rik på.