måndag 8 september 2008

Det blir ingen bröllopsresa i år

I september för tre år sedan förlovade B och jag oss, förra året i september gifte vi oss i New York och åkte på bröllopsresa till Argentina. Rambos behandling gick på ungefär en bröllopsresa (för en person). Jo, vi har försäkring, men kilopriset på en gammal hund är inte högt i försäkringsbolagets ögon. Det skrivs ner snabbare än ett bungyjump.

Men det är klart att vi betalade! Vi skulle ju ändå inte på nån bröllopsresa i år. Och det blir bra med bonuspoäng på det Åhlénsbrandade kreditkortet jag betalade med. Hur var det Tant Vet sa? Man måste se till det positiva.

2 kommentarer:

No-one sa...

Men oj vad mycket dramatik jag missat under mina två dagars bloggfrånvaro.

Stackars lille Lelle-R. Men bra att han är på bättringsvägen.

Kesu sa...

Pixaleixa: Ja, ibland känns två dagar händelserikt som ett halvt liv. Så mycket dramatik och dränering av energi vet jag inte senast jag upplevde - tack och lov.