söndag 8 mars 2009

Pensiopoäng???

I fredags var jag hos min sjukgymnast Anita. Jag gillar henne stenhårt! Fast hon hade ju kunnat påminna mig om att lämna skoskydden innan jag gick. Själv märkte jag inget förrän jag hade vandrat igenom hela Solna centrum till postlådorna. När jag vände tillbaka såg jag att några titta till lite på mig.

När jag dragit av de blå tossorna tänkte jag först spara dem och ta tillbaka till Anita. Upptäckte två rejäla hål. These skoskydd ain't made for walking. I'm telling you!

7 kommentarer:

Christina sa...

Fnissar högt...eller nej det gör jag inte. Jag är inte typen som fnissar, jag frustar ut luft genom näsborrarna samtidigt som jag ler stort ;) Så.

Du måste ha sett ut som någon på rymmen från en institution he he...

Kesu sa...

Christina: Ja, det är ju sånt där man (jag) skojar om att virriga pensionärer gör. Nu är jag där. Jag kommer att välkomna dig till hemmet med öppna armar som det vilar en liten chihuahua på ;)

Christina sa...

Tänk vad kul vi ska ha, fast jag kommer hamna där först ;)

Kesu sa...

Christina: Det kommer att bli ett evinnerligt springande med rollatorerna i korridorerna och ett frustande och garvande så skötarna får skaffa hörselskydd. Vi får se vem som kommer dit först. Jag verkar ju vara på god väg :)

Christina sa...

Jag har också vissa symptom, så jag lär vara där och välkomna dig :) Se hur trevligt vi gnabbas redan nu :)

Jag kommer att ha whiskey på rummet och minst två chihuahuor, en åt oss var.
Spel och dobbel, kan det va' nåt? Ska jag skaffa kortlek tills du kommer inrullande?

Kesu sa...

Christina: Spel och dobbel! Whisky och konjak! Absolut! Jag har inget pokerfejs, och jag har dålig koll på just pokerhänderna, men jag gillar att spela kort ändå. Jag är med!

Ser fram emot allt skoj vi ska ha. Plus hundarna. Vi kommer inte att ha tid att vara med på gympan och knypplingen, men det gör väl inget??? Jag kan kanske få glutta på dina fina pennor också - se men inte röra - så blir jag lycklig i en hel månad.

No-one sa...

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA!!!!