måndag 2 mars 2009

Tonight 4


Närmare bestämt kl 20.30. I Kista. Rysligt spännande!

17 kommentarer:

No-one sa...

ÅÅÅHHH!!! Äntligen har den haft premiär! Får se om den är i närheten av hur bra boken är :)

Anonym sa...

Rackarns va spännande!!!
(Inte som att se sagan om ringen efter att ha läst böckerna 15 gånger men ändå...ja du förstår Kesu.)
Ska också se den denna vecka. Retligt att du hinner före!

Christina sa...

Känner mig skeptisk. Tror filmen är sådär,sådär.

Skriver en som har benägenhet för förutfattade meningar...

Christina sa...

Usch, vad jag låter negativ och inskränkt i förra kommentaren :o

Det ska bli väldigt spännande att höra vad du tycker om den här filmen, för ditt omdöme verkar vara förträffligt :)

Anonym sa...

Christina: Jag är egentligen som du....och med den inställningen blir man oftast positivt överraskad!

Christina sa...

G: He he, jo men så är det ju :)

Caroline Engvall sa...

Är det Harry Potter eller Män som hatar kvinnor? Ser inte riktigt på bilden - men ser fram emot recension sen. :-)

Anonym sa...

Jag hade också problem med bilden. Var tvungen att gå in på SF för att jämföra bilderna för att veta. (Det är inte Harry Potter, även om typen av bild skulle kunna vara det.)

Kesu sa...

Pixalexia: Det är den :)

G: Inget går upp mot att se alla tre Tolkienfilmerna med dig vid min sida som sparringpartner och sufflös.

Christiná och G: Men så där funkar man ju. Det finns ett antal filmer jag aldrig sett bara för att jag TROTT de varit dålig. Dumt men mänskligt! Men den här var jag för nyfiken på för att inte springa och se. Recension kommer när G har sett filmen. Vill inte fördärva nöjet.

SÅ roligt att ni hittat varandra i kommentarsfältet!

CarolineEngvall och G: Men halllååååå! Var har ni hållit er gömda senaste tiden? Den här bilden bara skriker Män som hatar kvinnor (jorå, t o m innan ni åkte till Thailand C!) Häng med lite! Hihi!

Anonym sa...

Jamenvadärdethärförnåt!!!???

Klart att du måste recencera filmen!
Här har vi nu väntat med spänning (eller hur Pixalexia, Christina och Caroline?!) och minuterna har känts evighetslånga.
Skriv du vad du tycker kesu (jag lovar att inte smula sönder dina recensioner i efterhand)
Herreminje, du har ju att göra med en tjej som med stor behållning tittar på King Kong grrr grrr såväl som Norén pjäser!

Kesu sa...

G: Okej, skylldigsjälvdå! Hehe!

Anonym sa...

äh...du blev inte insläppt förståss!

Anonym sa...

äh...du blev inte insläppt förståss!

Anonym sa...

äh...du blev inte insläppt förståss!

Kesu sa...

G: Den som betalar fullt biljettpris blir alltid insläppt. Om den kommer i tid. Och det gjorde den. Igår :)

Det är jättekul att du lämnar kommentarer. Verkligen! Fast en räcker! Vi är inte döva! Hihi!

Anonym sa...

Äsch...ibland blir man lite ivrig och tangenterna slinter...

Kesu sa...

G: Love you for that!