onsdag 25 februari 2009

I-landsproblem

Jag hatar svårskalade clementiner. Don't you???

6 kommentarer:

Elisabet. sa...

Ja.

Men just därför köper jag inte clementiner den här årstiden, utan apelsiner.

Kesu sa...

Elisabet. Men en del clementiner är ju lättskalade. Hur ska man veta? :0

Elisabet. sa...

Men dom flesta clementiner är knepiga att skala nu på vårvintern, tycker jag.
Bäst är dom ju kring jul.

Ändå är jag förvånad över hur många clementiner vi säljer nu.

Plunumret är 4450.
Bara så du vet.
(Ja, på Ica, alltså. Jag hoppas att intresseföreningen har noterat ...)

Kesu sa...

Elsiabet: Så är det kanske ja. Plunummer???

Christina sa...

Kesu: Jag tror plunummer är det som man bongar in i kassan om man sitter på ICA och tar betalt.
Rätta mig om jag har fel Elisabet!

Kesu sa...

Christina: Ach so! Du är en klar och bottenlös visdomskälla. Plunummer fanns inte när jag satt i kassan. :)