onsdag 4 februari 2009

Jag borde ha vetat bättre

(Omslaget på chokladkartongen. Tycker personligen inte att bitarna var så lika just Mavalamärket, men det var dom tydligen. Tach och lov flöt varken nagellack, likör eller E235 resp E298 ut. Fyllningen bestod av onödigt god och krämig chokladmassa. Choklad + choklad = perfekt!)

än att lägga ut en sån enkel bildgåta när jag har läsare som skarpögda illustratören Christina, kvinnan med järnkoll på hud- och skönhetsvård (Louise som t o m klippte märket), Pixalexia som älskar choklad och bildgåtor samt Monet, en mammarazzi som ser bortom vad bara bilden visar.

Kul att ni ville vara med! Alla vann! Louise har redan (på mobilsvar) talat om att hon vill ha ett par blå gumminhandskar med avklippta vantar (såna som vi hade på vattengympan i Smögen) OCH choklad i pris. Vad vill ni andra ha?

Nästa gång får det bli lite svårare i stil med gåsavtryck på isen eller Lelle R:s högra nosborre från insidan.

3 kommentarer:

Christina sa...

Ah, vi vann allihop!
Det räcker för mig, jag önskar mig inget särskilt...jo, att Lelle Rs päls snart växer ut igen ;)

Kesu sa...

Christina: Oh yes, alla har ni ögonen på skaft! Nu håller vi tassarna för en snabb utväxt :)

No-one sa...

Jag vill alltid vinna chokladbollar!