tisdag 17 februari 2009

Snart är våren er!

Nu är det vår på Bonnier. Feg som jag var smygtog jag en bild när Laga Lätts proffsfotograf tog allehanda vårbilder. Kände mig som en kamerakatt bland kamerahermeliner med min lilla kompaktkamera. Hur som helst. Nu vet ni att våren ÄR på väg. För journalister ljuger inte - särskilt inte matjournalister.

(Man får ju hoppas att adventsljustaken som nån slarver glömt inte kommer med på bild. Skulle se konstigt ut. Eller det blir kanske ett, eh, gränsöverskridande reportage.)

3 kommentarer:

No-one sa...

En metabild behind the scenes från "min" mattidning, vad ROLIGT! :D

Kesu sa...

Pixalexia: Javisst ja, du prenumererar ju på Laga lätt. Nu vet du lite grand hur det ser ut där. Och vad som kommer i tidningen. Du har en marängrulltårta med hallon och blåbär samt en ananasglass att se fram emot också. Men det är nog mer framåt sommaren. LL ställer ju ut en del av allt de provlagar till allmänt glufsande. Inte dumt alls!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.