torsdag 5 februari 2009

Tonight 2

Närmare bestämt kl 19.30. På Rival. "Dina dagar är räknade". Tror Kyle är mycket, mycket, mycket bättre än Moodyson.

PS1 Har äntligen hittat en filmrecensent som inte heller var imponerad av Mammut. Ronny Svensson på TV4:s Nyhetsmorgon. Sa faktiskt ungefär som jag: vi vet allt det här och filmen griper inte tag. Känns skönt att inte vara ensam om att inte beröras av filmen.

PS2 Bilden på Sissela K har jag hämtat på hennes hemsida. Jag hoppas att hon inte stämmer mig, intervjuade henne ju faktiskt i höstas. Det kommer hon säkert ihåg. Yeah right ...

5 kommentarer:

Christina sa...

Ja, det tror jag med, mycket bättre :)

Du, blå text på svart botten var ingen höjdare. Det är knappt jag ser vad det står, men det kanske ska tillskrivas åldern?

Kesu sa...

Christina: Tack för att du slog larm om den blå texten. Jag fuskade och gjorde ett schemalagt inlägg igårkväll, eftersom jag visste att jag skulle ha ont om tid idag. Och förhandsgranskningen har bara vit botten. Nu har jag ändrat färgen för blått var verkligen kasst, för gammal som för ung.

Anonym sa...

Jag vill oxå! Sissela är min favvo, jag fick hennes dvd i julklapp. Hihi!

Caroline Engvall sa...

Åh, vad jag också skulle vilja. Kan du snika med kameran och ta lite utan-blixt-bilder i smyg?

Kesu sa...

Sporty Spice: Åh, fick du videon "Sess Elak"? Den sålde dom i pausen (samt före och efter). Är den bra???

Caroline Engvall: Nja, det vågar jag inte. Dessutom skulle du då gå miste om hennes monologer - och det vill du inte! Du får nog boka biljett ;)