söndag 8 februari 2009

Skydd mot dåligt hundväder

Maria har katt. Inget ont i det. Idag ville hon köpa nåt att ta med hem till honom, så vi åkte till djuraffären där B handlat täcket till Rymd-Rambo.Det här tycker jag var bättre än det vi har. Grönt med fräsiga fartränder i reflex: Men visst, det kunde varit värre. Husse hade kunnat komma hem med den ljusblå skapelsen ...
Eller den här!!! Det enda försonande är mönstret. Hajar ni? Orkar ni med en liten tävling så här på söndagskvällen? Varför hade just den här outfitten passat lelle R?

9 kommentarer:

Christina sa...

Jag tror inte att det är sant när jag ser den blå hunddressen!!! Ujujuj!
Jag trodde bara man kunde hitta sånt i USA!

Och den sv/v dressen skulle passa Lelle R eftersom mönstret heter....hundtand :)

Christina sa...

Nu har jag gluttat på den sv/v dressen en gång till, jag tänkte bara på mönstret första ggn.

Jag måste säga att B valde väldigt bra när han tog guldtäcket. Förstår om han hade kommit hem med den blå eller den sv/v!

Kesu sa...

Christina: På din första kommentar har jag ingen kommentar - än. ;) På den andra kan jag bara hålla med. Han valde ganska bra ändå B, med tanke på utbudet. Kan du tänka dig att hålla på och trä i tassar och svansar och knäppa och hålla på när allt fyrtassingarna vill är UT! NU!

Christina sa...

Ja, man undrar hur dom har tänkt, dom som har hittat på kreationen?
Som sagt, jag har helt omvärderat Bs inköp efter den här skräcktitten.

Kesu sa...

Christina: Jag med! En kompis sa igår att han betraktar täcket som ljust beige, inte guld, och han är en duktig AD så jag tror han har rätt och jag fel :)

Anonym sa...

Jag säger bara en sak: håll hårt i skeden, Kesu. och godnatt. Och tack. För allt i hela världen. :-) Men mest för att du är du.

Kesu sa...

Christina: Du har så rätt, så rätt. Hundtand heter mönstret! Klart en hundtant som du vet det ;)

Caroline: Hehe! Det där med skeden måste jag nog förklara i ett eget inlägg. Kommer senare! Tack själv fina du för allt roligt och viktigt som vi pratar om.

Christina sa...

Hundtant eller ej, så är det faktiskt Håkan som har lärt mig att mönstret heter så ;)

Anonym sa...

Christina: HÅKAN ÄR EN RIKTIG HUNDFARBROR ;) (Skulle varit gemener där.) Hundhatten av för honom!