onsdag 4 februari 2009

Kille i kilt

Ni trogna blogg- OCH kommentarläsare vet att jag har utmanats och i min tur utmanat. Trots avsaknad av blogg ville den flitige kommentatorn Pappa K gärna bli utmanad. Jag som är lite petig av mig (gäller inte städning) tyckte att man faktiskt ska ha en egen blogg. Men godhjärtade Christina har fått in mig på ett annat spår. Hon tycker att Pappa K kan få mejla mig den utlovade bilden av sig i kilt - och så lägger jag ut den på min blogg.

Jamendåså! Pappa K: Jag bildutmanar dig och ser fram emot bilden av dig i skotskrutigt. Jag är övertygad om att det klär dig.

Bild från "Men in kilts".

9 kommentarer:

Anonym sa...

Bild kommer.
Fast det skadar inte om dina bloggkompisar uppmuntar mig med fiiina inlägg så kanske det går fortare:)

Christina sa...

Åh snälla Pappa K, jag skulle så gärna vilja se dig i kilt!

Väntar med spänning:)

Anonym sa...

Christina, du är en fiiin tjej. Det finns en länk till en sida där ni kan välja fotoperspektiv:)

http://engvall.almblad.se/Services/Blog/Default.aspx

Anonym sa...

Tror du Bertil vill låna kilten nån helg?

Kesu sa...

Pappa K: Mycket vill ha mer. Men hia dig lite, fresta inte på mina bloggkompisars tålamod för mycket. ;)

Christina kan inte komma in på länken du angav. Den är lösenordsskyddad (tror jag det med tanke på att det ligger en naken bäbis där och sprattlar). Du kan alltså inte hänvisa till din dotter Carolines blogg. Mejla den till mig - det är det enda som gäller.

B tackar för det generösa erbjudandet, men säger att han är nöjd med sin egen killkjol. Hehe!

Christina: Du är så snäll att du borde vara tvillingar!!!

Christina sa...

He he, välja fotoperspektiv... jo jo...det var nog tur att jag inte kom in där ;)

Kesu sa...

Christina: Tro mig, det var det! :)

Caroline Engvall sa...

Herregud, nu måste nog pappa K snart skaffa sig en egen blogg. ;)

Anonym sa...

Caroline: Ja, det vore väl skönt om han kunde fixa det snart, så vi kunde gå in och ge igen!!!