lördag 25 april 2009

Klantkesu


Skulle vara duktig igår och rensa en massa ur datorn. Tyvärr slogs tanken "är jag inte lite för trött för det här nu?" till marken med resultatet att jag lyckades radera halva min inkorg. Så nu vet ni det, ni som inte fått - och kanske aldrig får - svar på ert mejl de senaste veckorna.


Ja, jo, jag försökte tänkta positivt i stil med "de mejl som nu försvunnit var det nog aldrig mening átt jag skulle ha". Eller "så skönt då slapp jag svara på en massa mejl". Men det gick inte så bra när jag kom på att jag hade några obesvarade jobbmejl i inkorgen.

3 kommentarer:

Christina sa...

Aj aj aj! Det var inte roligt.

Lisette sa...

Med alla practical jokes vad det gäller bilder från Christina funderar jag : Är det "på riktigt?"
Om -stackars dig.
Vill du låna min? Jag skulle behöva en kortare time out igen tror jag. Bloggvärlden har vuxit alldeles för mycket på senaste tiden- enligt gubben... :)"Sitter du nu där igen" är den mest frekventa repliken här hemma snart.

Kesu sa...

Christina: Nej. hur jag än vänder och vrider på det kan jag inte se nåt direkt roligt i det. Bara oroligt ;)

Lisette: Var inte orolig - jag lånade bilden på internet. Denna gång är jag inte arg på datorn, bara på mig själv. Men tack ändå för lånet, så att säga.

Jo, sådär är det. Alla inser inte storheten med att blogga ;) Fast ta en bloggpaus när du känner att du behöver det. Sedan återkommer du med förnyad kraft. Då blir det bäst!